måndag 31 augusti 2009

Köket!

Då har hence börjat med att riva köket! äntligen som jag har väntat kan knappt bärja mig tills det bli klart kommer verkligen bli fint gammal stil såklart! Ska ta och lägga upp lite bilder på hur här ser ut och så när jag har tid, men det kommer!!Wille ligger i sängen och sover och jag har varit ute en promenad med hundarna och nu sitter jag och kollar runt på internet. händer att jag hamnar på hm, nelly, asos osv ;) där får jag inte vara handlar alldels för mycket...
Funderar också på tatuering och har bestämt mig för att tatuera två vingar på ryggen en på höger sida och en på vänster ungefär vid skuldran! längtar så!

2 kommentarer:

  1. Hej Caroline! Välkommen till bloggvärlden. Hittade hit via länken på din mammas sida. Tack för en trevlig resa i fredags. Jisses så söt och snäll han är lille Wille. En riktig sötnos. Så mild och go hela vägen dit och hem, bara log och jollrade och sov. Så du blev helt såld på Nina Hartmanns stil du också efter besöket, japp då är vi fler i den klubben nu :-) Ha det gott. Kraam Paula

    SvaraRadera
  2. hej paula! Tack ska du ha, det tar ett tag att komma in i det. Men det är roligt! ja visst är han! :) japp nu är vi flera frankofiler eller vad det kallades :) ska kika in i din blogg strax! Ha de bra, kram

    SvaraRadera