torsdag 11 mars 2010

Lars winnerbäck

Hade glömt hur bra låtar han gör! Så nu blir det tillbaka att lyssna på honom!
Wille och jag vaknar bara tidigare o tidigare, halv sju är han hur pigg som helst! men de är ju bara skönt tycker jag.. Idag är det öppna förskolan fårse om vi hinner dit... =)


Du hade tid. Hur ska jag gå hem när allt är såhär? jag vet du kommer se på mig sådär. Vad har du gjort ikväll? och vad har du bestämt? du sa du behövde tid o du hade tid. du är ett glashus och jag är en sten men de är du som försöker se igenom mig.

Du frågar älskar dom dej ikväll? Jag svarar dom älskar mej bara nu. Den enda som verkligen älskar mig är du. Du frågar tog du dem med storm ikväll? jag kommer faktiskt inte ihåg...men mina fingrar säger att det var ett segertåg.

Ha de fintpussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar