söndag 30 maj 2010

Fan




vilket skitväder. var är sommaren? borde inte den vara här nu?? längtar bara mer utomlands nu! Igår stod jag och Mamma på loppisen i brunnsparken, en massa folk. helt galna och de ska ju gärna ha allt gratis med. hehe. Men jag fick ihop en tusing iaf. mamma ännu mer. Första gången jag stod på loppis så jag var kanske lite för snäll, men nästa gång då jävlar!
Då ska de bli de dubbla! det är ju ett skit bra sätt att bli av med allt man tröttnat på, för att spara undan dem pengarna eller köpa nytt! Jag ska spara till en bubbla(en bil) hehe. en gul.


igår var det även Morsdag, glömmer bort att den dagen är för mig med.


Idag tänkte jag åka bort på loppisen här borta i hoby och titta lite sen måste jag och wille städa osv.


Ha en bra dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar