onsdag 3 november 2010

November

Det är helt sjukt att det redan är november.
Jag har så mycket tankar just nu, jag vet inte riktigt vad jag vill med nånting. Svårt med utbildning och jobb. Jag har en del funderingar om att praktisera men arbetsförmedlingen ger mig ingen ersättning förens om 4 månader eller vad det var. Och jobb får man ju inget. Skit är det. Men det finns inte mycket jobb att hurra för heller. Något jag vill är att arbeta i en klädaffär. Det skulle vara riktigt roligt, eller praktisera. Djurkliniken i Karlskrona med.
Tänkte skicka mitt sv här omdagen till en affär i karlskrona som sålde film och grejer, men efter lite sökande på den affären så såg jag att det var en porrbutik HAHA så det var ju bra att jag inte hann söka...

henric är i hässleholm och gör sina prov i fyra dagar.. Så jag har mig själv och wille o tänka på . och det har faktiskt varit ganska okej... har gett mig tid att tänka på en del.

Föresten vem längtar inte till Lanvin på Hm? 23 november. Jag har spanat in ett par röda skor. men det lär ju inte hända att jag får dem...

ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar