fredag 3 december 2010

What the fuck happend

Gomorron bloggen

Igår var jag och min vän Becca påväg in till Karlskrona för lite julshopping som vi kallade det. Vi sitter där i bilen i godan ro, jag tänker "om jag kunde hitta en mössa en såndär som fanns på bikbok" becca tänker" må vi snart vara framme, kanske missar någon av mina flörtar" så börjar bilen liksom sladda lite -oj vad halt det är säger jag. Becca säger emot mig snabbt - Gasa mer!! och då börjar bilen hoppa som fan.. Fan helvetes skit tänker jag så stannar vi längst kanten och uppttäcker punka. haha ja vilken dag! men vi fick hjälp av min H. tur var väl det. Fyra bilar stannar, abulanser frågade om det var vi som larmat. Noo punka här vettu. Hjälpsamma karlskrona killar som stannade iaf;)

Idag ska nog de inhandlas lite julklappar.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar