onsdag 5 januari 2011

Long time no see

hej hej bloggen..

Det var ett tagsen som jag bloggade. jag har njutit av julen och nyåret och haft en bra start på vårt nya år.

Vår julafton var underbar och wille fick en massa roliga grejer , aldrig sett så mycket leksaker. Han fick pippis fartyg hoppetossa med figurerna till, radiostyrd hummer(bil) , en stor hummer där han kan sitta och köra, en vertygsloåda, filmer, kläder, böcker, mjukisdjur, säng, påslakan, bilar och massa annat.
Jag fick min Wang kopia väska , en calvin clein morgonrock, franska antikviteter, pengar och andra prylar och är super nöjd.
Nyårsafton spenderade vi min Hs vänner i Bräkne-hoby och den var riktigt lyckad. Riktigt roligt hade vi. Var hemma halv tre på natten så det var inte tråkigt en minut.
Vi har varit sjuka, pysslat hemma, varit iväg , vilat och umgåts med nära och kära.

men nu är jag tillbaka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar