tisdag 9 oktober 2012

HÖST

Det är verkligen höst ute. Tur för oss att ni numera bor i ett isolerat ocn inrett hus! ;) Det gjorde vi minsann inte förr. Vi har bott här nu i 3 månader. Det har hänt så himla mycket tråkigt så man har inte kunnat glädja sig riktigt över denna flytten. Mycket som hänt våra djur familjevänner som gjort liv surt, vi har verkligen fått bitta i det sura äpplet. Vilka motgångar. Tyvär kommer sällan en olycka ensam. Det har varit tusen. Och vi saknar dem hela tiden.Man säger att man blir härdad av allt hemskt? Vet inte om jag blir det. Kanske. Tror innte heller att olyckan slutar här. tyvär. Men man får bara hoppas den gör det.

Trots allt ont som hänt har vi två helt underbara BARN som förgyller hela mitt liv. Hade jag inte haft dem så hade nog det varit mycket tuffare. Och H.LOVE! Mina kärlekar som jag gör allt för.
Tänk vilken lycka? Vad är egentligen bättre än att ha två älskade barn? Kan inte komma på nått.

/ Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar