fredag 5 februari 2010

7 kilon - två veckor!

Huh, tror ni jag klarar det?! Alltså jag fick Wille för snart 10 månader sedan har gått ner nästan alla kilon efter jag var gravid men har 4 kilo kvar plus att jag gärna går ner 3 till. Så nu har jag bestämt mig för att göra de. Jag är ganska envis när jag väl bestämt mig så hoppas nu på att jag klarar det. Då blir jag riktigt stolt över mig själv. en utmaning som heter duga! Jag är egentligen en riktig sucker på att hålla mig borta från godsaker men nu jävlar!
Ikväll har vi barnaledig.. så det blir mys ikväll för hela slanten.. riktigt längesen och det kan behövas mina vänner när man är föräldrar! Så ikväll så jädrar blir de bio och thaimat för imon börjar dieten;)
en lördag?? I know men vafan har gottat mig för många lördagar!
Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar