onsdag 28 april 2010

Torsdag!


Och snart Maj månad! Det känns ju underbart må jag säga. Sommar! ge mig sommar!

Ibland går inte allt som man tänkt sig, och i mitt fall gick de åt helevete rent ut sagt, men man får bita ihop och leta vidare. Livet slutar ju inte leva för det. Haha de lät konstigt.

Jag har fortfarande inte hittat vår o sommar skor... Detta är rekord innan köpte jag allltid för tidigt och nu är jag för sent ute.

Bikini ? nej inte det heller. Någon som har förslag? Igår fick ångest för jag har verkligen inte gått på jätte länge eller en vecka eller så. Så igår gick en runda och joggade tillbaks! Men nu måste jag ju fortsätta i samma fart också annars ingen mening.

Wille tog två steg själv igår igen!!!! Duktigt!!!! Åh hence har världens sötaste bild på wille i hans mobil ska lägga upp den ikväll! :D

igår var jag wille och mamma i karlskrona, shoppade lite. Hittade lite smått och gott. men inga skor, ju ett par billiga sandalar men de kan jag jju inte använda ännu.

Imorn blir de nog att hämta sandlåda till Wille.

I helgen ska de spacklas i köket och målas sen är de inte så där jätte mycket kvar, spis ska kopplas inte el, vatten, och finslipa de lite sen är de klart :D Sen efter köket är klart måste vi ut i trädgråden och fixa i ordning.

Idag ska jag och wille gå en lååång runda sen får vi se ! Åker kanske till Mamma o pappa eftersom pappa är hemma nu så kul att träffa han, tycker wille

ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar