tisdag 12 januari 2010

Edward Cullen




Haha, ja tänk om man skulle stötta på honom, det är bortom alla gränser om mänsklighet och vår jord att göra, men ack så synd. För hur mcyket jag än vill så kan jag inte lägga ifrån mig böckerna och nu är jag på den sista av dem alla. Hur kan någon skriva en så otroligt vacker berättelse? som man bara drunknar i för varje mening som man läser. Min pojkvän säger att jag lever genom boken. Haha, skämt å sido men det tycker väl jag är lite överdrivet! eller jag vet inte, jag är kär haha!!! vill bara ha mer ! Wille däremot är inte så glad idag, vi är föskylda så ingenting duger för honom just nu, vet inte alls vad jag ska göra. Men han lungnar väl ner sig snart antar jag!


En av alla underbara meningar ur boken "Ljudet av ditt hjärta" -Du kommer inte ens hinna sakna mig, jag lämnar mitt hjärta hos dig så ta väl hand om det"


fast de är inte en av de allra bästa! de får ni själva läsa om tycker jag. Så kila iväg o köp alla böcker det skadar inte att bli lite overkligt varm om hjärtat ibland!




Nu ska jag stäääda! Och lägga ifrån mig min älskade sista bok!


1 kommentar:

  1. Vilka fina ord,förstår att du är kär! Städa inte för mycket nu när du är sjuk.Krya på er Kram

    SvaraRadera