onsdag 13 januari 2010

Onsdag


Fortfarande sjuk.. Wille med.

Nu har jag antagligen bestämt mig antingen tar ja den lätta vägen och pluggar vårdutbildningen eller så gör jag de jag drömmer om och läser till kustbevakre! Måste bara läsa till mina 50 poöng som jag missat under min skoltid av någon konstig anledning. Ja ni kan förstå att jag blev chockad när min mentor kom och sa att jag saknade 50 poöng en månad innan studenten. Och så var det ju så att jag skulle läsa upp dem den sommaren jag slutade men jag var så trött på skolan så jag gjorde aldrig det fy på mig! Men nu får jag ta igen de! men de ska väl inte vara någon konst! sen kan jag söka in! wiihuu! Det ska verkligen bli roligt! Wille är ju 1 år om 3 månader så då är han stor nog att slippa sin Mamma och vara hos mormor eller farmor när jag läser.

Nu ska jag koka kaffe !

Ha de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar