torsdag 16 september 2010

fantastiskt

Hejhej..

wille och jag har nyss varit och handlat mat i Karlshamn, jag känner mig inte så hemma där, men eftersom jag har blvit en bräkne-hoby bo(vem hade kunnat ana det) så är det ju närmre dit än till mitt kära Karlskrona. Och Ronneby hatar jag. Där är jag uppvuxen. Men det skiter jag i.
Det blev en del. Wille hjälpte till att fylla vagnen, han är så snäll, han satt bara där i kundvagnen och pratade för sig själv om inte annat med pensionnärerna. (Jag vet, jag stavar hela tiden fel) han är så fantastisk min lille Wille, tänk att det skulle bli såhär bra, jag älskar honom så de gör ont, Han äger hela mitt liv.

Nu sitter jag här och bloggar, tittar i närbutiker och han sover.

kan visa er vad jag förmodligen(ska)köpa. ska bara höra med mannen i huset med;)

titta in snart igen

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar