fredag 10 september 2010

Fredag hela veckan


Så var det utomlands och det kunde man lätt vänja sig vid. Längtar tillbaks..

man märkte på Wille att han var lycklig när vi var iväg, han var ledsen om man nu kan kalla det ledsen två gånger på 16 dagae! han är helt otrolig. Han träffade en liten flicka som var från Rom men på semester i Sorrento, han tyckte nog hon var söt... haha.. Hon stod och pekade i boken hon hade med sig och wille tittade konstigt på henne.


Till nått annat.. Igår var jag med mina föräldrar på ikea i kalmar.. köpte bara lite smått, för nu ska jag inte ha så mkt nytt i hemmet, mest gammalt.. ;) sen svängde vi inom jysk med, tro de eller ej men där hittade jag en koskinn matta för ynka 1110 kr.. den köpte jag.


Idag ska jag besöka gammel farmor och farfar!


Ska även ta kort på mitt gamla kors och min lampa som jag köpte i frankrike



C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar