fredag 15 oktober 2010

Ingen bra dag

Det finns få människor som kan försöka tala om vad som är rätt och fel, speciellt när det handlar om ens barn. Vad vet de som inte har barn? Ja jag vet inte, vad jag vet är att jag gör allt för min lille wille. Och när jag och H känner att han är redo och när jag ska börja läsa eller jobba då blir det dagis för min lille plutt. Det bästa som finns för honom är att vara med sin Mamma sålänge som det är möjligt. Folk lämnar sina barn på dagis alldels för tidigt och för mycket idag, när de inte ens kan gå eller prata ordenligt. Vad jag har hört av någon som faktiskt är dagislärare.
yes så är det. Så kom igen när NI har egna barn med att tala om vad som är bra för mitt barn. eller nej föresten ert eget. Behövde bara få ur mig detta.

Nu ska jag och wille ut och leka i skogen..

wille v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar