fredag 22 oktober 2010

När man bara vet


















Att man har allt man kan önska sig då är livet bra underbart. Jag har det, En underbar mamma och pappa, två älskade bröder, En underbar pojkvän, en helt fantastisk son, en riktig vän som jag gör allt för som jag litar på till 100, cassandra, bästa djuren, bästa drömmen, bästa huset som kommer bli drömhuset. Kan man låta bli att njuta av livet när man tänker på vad man har? Visst jag har också min ups and downs och vissa dagar är skit rent ut sagt. Meen jag har alltid en glad son vid min sida och han är värt allt som finns, Jag älskar honom till månen och tillbaka(mer). Utan honom så skulle jag inte vara jag. Och inte utan H heller. Min kärlek. Jag är väldigt tacksam och det borde man vara oftare. varje dag räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar