måndag 12 oktober 2009

brunett


Ja då var man brunett, fast de är bara nu under höst och vinter, har skaffat mig en riktig höstfärg. Trivs väldigt bra faktiskt. ska ta en bild när jag är på gång med kameran.

Idag är jag lite små trött men får ta och pigga upp mig, vet bara inte hur?

Sitter och tittar på lite olika utbildningar åh vad skoj de ska bli att utbilda sig nästa höst! var längesen nu man satt vid skolbänken.

Helgen har varit rolig, träffat becca o mia, bio i lördags flickan som lekte med elden, riktig bra film det där. Även den första Män som hatar kvinnor, om ni inte sett dem så gör de =)I söndags övningskörde jag med min kära morfar som varit besktningsman för inte sålänge sen. och sen åt i kuggeboda hos min familj. Idag ska jag nog besöka gamelfarmor och farfar! hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar