fredag 2 oktober 2009

friday!

Helgen är hääär !! Idag är jag och wille hos min familj , ska äta här ikv hence kommer efter jobbet. Imon ska hence och jag ha en ledig dag och åka nånstans får se var det blir äta och lite så så det blir mys . På söndag vet jag inte vad som händer, söndagar är alltid vilo dagar :) haha. eller ja inte för mig för jag har fullt upp hela tiden med wille. Men det är bara roligt, det bästa som finns ! Min kamera är sönder :( så därför jag inte lagt upp några bilder på sistone men det kommer snart! Satt och tänkte på hur fort tiden har gått, alltså de känns som om de var igår man gick i 6an blev kär och tillsammans med sin första kärlek, Kan ni glömma er allra första kärlek? =)
Nu ska jag ut och gå rensa tankarna från allt negativt som jag tänkt den sista tiden.
Ha en toppen helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar