torsdag 22 oktober 2009

längesen

satt och tänkte igen på hur längesen de verkligen var när man hade kuggebodadisko och var på rydsdiskot i johannishus.. hahah .. år och dar sen, men vad kul det var :D jag dör av skratt när jag tänker tillbaka på det. Danstävlingar, får jag chans, läsk och godis, korv, dj som spelade massa björn rosenström osv. vi lockade håret och tyckte vi var as snygga :D haha. tiden går verkligen fort.. men massa minnen har man sånt som man aldrig glömmer. det var nog den bästa tiden i mitt liv om man bortser från nu, för nu är jag hur lycklig som helst!Synd bara att man inte har mer bilder, hittar inte ens skolkatalogerna. Och tänk på alla man varit tillsammans med men inte ens pratar med längre..
Nu är man 21 och har en son, och ska börja utbilda sig till hösten.. :D
Visst är drömmar konstiga men samtidigt väldigt härliga? Hade en jätte konstig dröm precis som om jag upplevde den tiden för längesen när man var liten, var på rydsdiskot och blev kär för första gången precis som i verkligheten... väldigt konstigt.;)
Jaa från ett samtalsämne till ett annat, har fått tid för min uppkörning nu :D men säger inte nääär.. men de är snart ;)
Längtar tills vintern för då blir de norrland i några dagar :) :)
Beställde lite fint till Wille och mig nyss från nelly visar sen :) tänk i jul, då ska wille öppna sina första julklappar :) längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar