fredag 12 februari 2010

12 februari 2010

Här har ni oss!
och det är fredag och det innebär att det är helg. Vad ska ni hitta på i helgen? Ikväll vill jag på bio. Någon som är sugen? det vill säga om jag får en barnvakt.. Men det ska nog inte vara svårt att lösa.
Wille kör runt i sin bobbycar och då passar jag på att sitta vid datorn. Funderar på att gå ner på stan och se om jag hittar något skoj till Wille och mig. Men får se.

Imorse försov sig Hence men han hade tur för han vaknade med hhjälp av sin son som stod upp i sängen och sa Gagagaga...! Haha, underbart!

Fårse vad min kära vän Maria gör ikväll, kanske kan paxa henne för en bio! ;) Nån som vet om trailern till eclipse har kommit?? för jag hittar inte den nånstans och jag blir galen .. Min lillebros flickvän sa att den kommit ut och sen jag fick veta det har jag letat och letat utan något resultat.
Jag måste verkligen se till att fixa min kamera detta går ju inte längre... måste ju lägga upp en massa bilder ... dåligt.

Ha en underbar fredag! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar