onsdag 3 februari 2010

throw on happyface!


Jag mår inte alls som jag ska idag, eller har typ inte gjort det på hela veckan. Jag har ingen aning om varför.. Men är ganska nedstämd. Behöver nog lite kul att göra tror jag. En rolig kväll någonstans eller vad som helst blir tokig av att bara sitta inne.. Bilen fungerar inte heller. Nej allt får mig att gå på nerverna. Eller börja plugga. Men till att börja med så behöver jag något kul för mig själv.. Bio god mat kanske. det skulle iaf pigga några timmar... Men jag tror att det som jag behöver mest är sömn.... Går ju inte så bra med denna lille pojken här hemma. Han har verkligen blivit stor nu, och kräver mer av sin Mamma och det gör mig trött, När jag inte har sovit som jag ska. Så en avkopplande kväll skulle passa perfekt.

Nej fårse om wille vill vila nu vilket han nog inte vill... Men hoppas på det.

Ha de braa

1 kommentar:

  1. Wille kan komma till mormor i helgen!Puss & kram Blir ledsen när du är nedstämd.

    SvaraRadera