torsdag 15 april 2010

Då var det klart

Igår fick jag ett samtal från S att jag kan börja där, vilket gjorde mig skit glad, så om allt går som det ska mina vänner så börjar jag min frisörutbildning i början på Juni. Känns självklart helt underbart! När man inte har några pengar så får man kämpa för att ta sig dit man vill, och det är just det som jag ska göra genom att jobba. När man inte får hjälp utifrån, men vet ni? jag vill helst inte få någon hjälp av någon för jag vill klara mig själv. Det kanske andra också borde tänka på! vem vill snylta från nära och kära hela livet? inte jag! helt sjukt vad bortskämda folk kan vara när de inte är värda det, Ha allt man drömmer om hemma men inte jobbat ett skit för det. Som bara ligger i sängen. Det kallar jag sjukt! Min pappa är en man som sliter, han jobbar till och med dubbelt. Och då ska ni veta att han är kapten..ändå räcker det inte? hur har "folk " som inte jobbar råd med att leva i sitt dröm hus med sitt drömliv? Jo snylta på andra! äsch man ska inte tänka så mycket men det är bara det att det går inte att undgå eftersom jag ........ så jag vet hur ortättvisst det ka vara!
Jag vet att Wille är glad för sin mammas skull!

Helgen är här! Ikväll blir det en lugn kväll tror jag med wille o hence.
Imon ska jag till hässleholm och titta på en bengalhane, som eventuellt ska bli min.
På söndag fyller min kära Wille 1 år då blir det Kalas.

Ha en fin dag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar