måndag 19 april 2010

Vår wille 1 år

En gammal bild på Wille! 4 månader eller 5!

Nu är Wille 1 år. Tiden går verkligen fort, käns som om de var igår vi fick honom. Så det var Kalas, men jag var skjuk:( så missade lite men tog igen det på kvällen när jag mådde bättre, han fick en gunga, en cheap monday skinnjacka, en jl tröja, en keps, bok, thsirt, strumpor, gosedjur, boll, strand grejer, choklad så han var nöjd. han ska snart få en sandlåda med.

I lördags var jag och hence och tittade på bengalen. Den var så fiiiin. Så jag tingade den och hämtar den på lördag eller måndag han ska bara kastreras först! Ska bli roligt. Kan lägga in bild på honom när jag hämtat honom.

Wille och ja har varit ute med våra hundar en sväng och nu väntar vi å mormor som ska följa med en lång runda i skogen, en jätte mysig runda!

träffade becca i lördags med kul !

Nu ska vi fortsätta städa sen ut !

Ha de fint!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar