tisdag 29 juni 2010

Dålig uppdatering


I know, men har varit så himla fint väder...Och trots det så har man ingen tid o bada och sola ändå! Men det är det som jag älskar mest!!!Bada och sola! Men ihelgen blir de nog havet en runda. har bara badat i en sjö, men gillar inte att bada så för alla blodiglar och läskigheter, sen luktar det ganska illa vid en sjö med. Vem älskar havet?? räck upp en hand! ja!


Idag ska jag o wille bara ta de lungt. Ikväll vet jag inte vad som händer fårse!

men imon blir det Eclipse!!! weehoo!


Rean är överrallt men ska jag vara ärlig så är rea bara förvirrande. Alt hänger hullerom buller och man hittar bara för små eller för stora kläder... men hittade lite på Nelly. ;)


Fan, glömt att skriva att det är ändrat hence jag och wille följer med en vecka i Italien också, efter fyra dagar i Sorrento och tre dagar i Rom blir det en vecka i Frankrike!


nu ska jag dricka mitt Kaffe medan wille grejar själv för en gångs skull:)


ciaooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar