torsdag 17 juni 2010

STILL NEGATIVO

hej på er!

vilket härligt väder va, wille vaknade precis efter en tupplur och jag har inte hunnit göra ett skit. Trots att jag har hur mycket som helst att göra.. och var är min mobil? den har ringt flera gånger och jag hittar inte den.. ingen bensin till bilen helle.. Kan min dag bli bättre?!

Wille härmar en med allt nu... när jag säger usch usch så försöker han me de. haha! och massa annat! Det ni han börjar bli stor nu..

Försöker förbereda mig mentalt till imorron när jag blir själv en hel dag och en hel kväll... Jag är inte bra på att vara själv.. okej?
MEN vet ni ? Jag har bokat biljetter till Eclipse .... whoo. Men fanns inte plats för mig förens den 1 Juli..
De får duga.

känner mig lagam negativ. inget är bra merän wille!!! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar