torsdag 3 juni 2010

Något nytt


Jag hade tänkt att börja med något nytt här i min blogg.. Det som ni kanske inte har sett så jätte mycket är att jag är en riktigt mode intresserad tjej och jag tänkte börja med att blogg mer om just det. Lägga upp olika outfits som jag lägger ihop själv, eller som jag har sett någonstans.

Ta mer bilder på mig själv och vad jag har på mig.

Jag tänkte börja med att jag drog med mig min pojkvän på SATC 2 och jag blev helt tokig av kläderna. Något som jag har läst men även visste själv det är att man gärna ska matcha det här som är modernt nu i sommar, typ det här beiga neutralla ljusa kroppsnära färgerna med afrikanskt eller sailor.

Med andra ord om man har en beige rosa kläning så kan man ju matcha det med att sätta en snygg färg afrikansk sjal runt håret och ja självklartb smycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar