torsdag 8 juli 2010

8 JULI

Åhh vilken hemsk natt jag haft, jag har inte kunnat sova en blund... Jag fattar inte varför, men de gick verkligen inte... men så läste jag på internet att detta är början på fullmåne veckan och då är det ljusare ute och förr i tiden så arbetade man när de var fullmåne, alltså på natten eftersom de är så ljust.. och man helt enkelt inte kan sova, vilket fall som helst.. Denna natten var den värsta på länge.. helevete vad trött jag är.

Ikväll kommer becca hem, blir en sväng till karlskrona kanske imon!

Wille badar i sitt Äpple :) det har han gjort nästan hela långa dan. Han har så mkt och säga det lilla livet, hehe.. han har verkligen blivit en egen person nu, man vet vad han gillar och vad han inte gillar, allt han säger, vilka lekar han älskar osv ... Listan är lång!

Ikväll kommer de upp lite bilder på köket och även lite nya på wille.

hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar