måndag 5 juli 2010

i väntans tider

Hej o hå! Idag kommer nog mitt klädpaket med rea kläder;) tjo!

Wille är så söööt. Han har blivit så stor, springer går, säger nej, tack, mamma , pappa, mommo, aguu, nanna, namnam, och massa annat! förstår allt man säger till han!

kankse så pass stor att jag kan skaffa mig en häst!? jag är så sugen på det, bara en häst som man kan pyssla om, rida långa rundor i skogen osv! hade varit underbart.. men man har ju inte råd! här gäller det å spara!
En häst kostar ju mycket att ta hand om tänk då flera! _Ja det har varit en dröm i flera år.. inget tävlingsridande, bara vanligt .
jaja fårse hur det bli, men bor ju kanon för en häst o har ju stall och hagar!

Där fick ni ta del av mina tankar! haha inte var dag de!

yes, men ni får ha en bra dag så hörs vi säkert sen..

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar