måndag 12 juli 2010

KVÄLLSDOPP

Fjolla!
Hej på er


Igår var jag, mamma & wille och handlade kläder till wille, till resan. hehe vilken konstig mening.

Men först så badade vi såklart.. var ju helt sjukt varmt igår..

På kvällen kom jag hem så åkte jag och älskling och wille och tog ett kvälls dopp i Järnavik! Det var jätte varmt och härligt i vattnet, jag ville inte gå upp..

så jag plaskade runt ett bra tag! Wille gick och tittade på båtarna.


Jag måste köpa en kamera!!! vet inte vilken jag ska ha?


Idag blir de nog bad igen.. ska ringa min kära kusin, som också är min allra bästa vän! hon är som en killkompis, blir aldrig en tjurskalle, vi hörs då å då, och är alltid lika bra vänner näör vi träffas. Glömmer vi höra av oss så är de bara "åh, jag glömde.. ähh de gör inget!!" inget sureri här inte! Sen är vi ju som syskon också.. kan säga dumma saker, sura lite sen på att igen! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar