tisdag 10 augusti 2010

BAKVERK


alltså, jag har bakat o bakat denna veckan ... eller ja mer än vad jag är van vid.. Jag har gjort blåbärspaj, chokladbollar och muffins :) Detta pga i denna skogen vid oss finns det fullt med blåbär så jag har mycket både hemma o i skogen.. Så idag kommer mamma o kanske bror och hans flickvän o plockar. Kanske till och med hittar kantareller. ;)


Snart bär de av till mitt favorit land Italien en vecka och efter det blir det frankrike en vecka! Det ska blir riktigt kuul :) Wille har gjort ett pass och allt ... Bara packningen kvar nu.

Har fortfarande massa att köpa innan resan.. Och plus att vi ska måla om huset utanvändigt så vi måste fixa färg innan vi åker... Här händer det grejor . Men de behövs verkligen med.. Köket ät ju klart, Nu håller vi på med det största rummet i huset till vintern ska de vara klart :)


kan visa vilket tapet jag tänkte ha där.. eller vi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar