söndag 15 augusti 2010

TANKAR

Hej o hå!

Minwille är hemma nu, han kom vid 11 tiden med Mormor, så vi åt frukost, sen joinade också hences föräldrar på fika.
Ja är trött idag och jag behöver verkligen städa.. får sätta igång efter detta inlägget..
Tänkte berätta lite om mig själv med frågot som jag hittade

Vad har du för smeknamn? många.. Barso, carro, berra, p.....;)

Favorit låtar?alltså jag har många låtar som jag älskar, typ alla kent låtar, Nu kan du få mig så lätt-Håkan H, david guetta-Memories..nää kan inte rabbla upp alla, typ hlömt hälften.

Favorit band, sångare? Kent, Black eyed pece, lars W, beyonce, gillar allt.

Favorit plats? vid havet, älskar torkö, kuggeboda.

Bästa stad? Göteborg.. stockholm är nr 2.

Bästa land? Italy baby!

Drömrese mål? USA, Afrika..

Vill du gifta dig? Ja.

Ha barn? Ja klart , jag har ju redan min wille, två till vill ja ha...hehe

drömutbildning? Kustbevakare. kriminalare, vetrinär, djurskötare.

fortsättning följer.......;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar