torsdag 12 augusti 2010

DJUREN

Usch vilken jobbig dag.. Jag trodde på allvar att jag skulle förlora min älskade Bengal katt Gonza idag.. Han hade varit ute hela natten och brukar alltid komma på morgonen när wille o jag vaknar, men idag gjorde han inte det. Så vid halv tio blev jag orolig och började ropa(då kommer han alltid, vad han än gör och är) och så hörde jag ett svagt mjauande långt borta så jag började gå ner mot vägen bärandes på wille och så såg jag honom, sakta och haltande fram och hans röst kände jag inte igen, så jag fick panik sprang upp till huset ringde och mamma kom med racket fart, och jag bärde in honom och han låg bara i sängen helt stilla med massa sår och sliten och trött.. så vi åkte in med honom till sjurkliniken... Meeen.. jag fick hem honom igen min älskling.. så nu ligger han och sover.. jätte trött efter alla tjejer som pillat och grejat. Men han blev omtyckt iaf, Bengaler pratar ju väldigt mycket och låter ganska annurlunda. så alla där kunde inte låta bli att skratta.. :) hehe. Något har hänt min Katt, nu får vi bara hoppas han blir bättre..

JA, jag är djurvän, en sann en!

Nu ska jag och wille vila! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar