onsdag 18 november 2009

BIG YES


vilken underbar lähenhet vi tittade på igår, i ett trähus gammal stil precis det som passar mig! Såg framför mig exakt hur jag ville att det skulle se ut. Den skulle renoveras dock, men vi får ju välja tappeter och så om vi bestämmer oss för att ta den. Det är en trea så Wille skulle få sitt egna rum, den är stooor, öppen, stora fönster, kakelugn lr öppen spis beroende på vilken vi väljer och den har verkligen det! Det är upp till vad hence vill.


usch vilken jobbig natt det har varit, Wille har varit lite bångstyrig om man säger så.. ville inte sova så hence och jag försökte intala honom att detär inte roligare att sitta uppe på natten för det händer inget speciellt vill då nämna att klockan närmade sig tolv och hence skulle upp och jobba, men de ville han inte lyssna på verkade det som, men tillslut somnade han men det varade inte länge sen vaknade jag nog tio gånger den natten och fick stiga upp vid 06.00 .. Livet är bra hårt! ;) yeah yeah finns värree sluta böla carrrooooo!


Imorn, dååå har jag prooov :( Kanske ska kasta mig över boken.. japp det kan ni tro.. men kan inte tänka mig att jag få det för wille....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar