fredag 13 november 2009

Fredag!


haha gissa vad? Jag och mina kära satt på körskolan hela eftermiddagen igår och tänkte nu ska vi fan klara detta! 61 rätt 62 rätt 63 är GOdkänt.. så efter tre timmar gav vi upp och jag gick ut o frågade hur fan jag skulle hinna det? och då sa Tina och Hans att jag kunde få låna nycklen över helgen??!! hahahah what the ? amen visst det fick jag ju göra. Det roliga är ju får man 62 rätt sså går man tillbaka och titta på vad som var fel och tänker att man ska rätta till det, men då byts ju frågorna ut nästa gång och det blir ännu en gång lika många rätt.. det är inte lätt alltså men jag får trösta mig med att hade jag gjort teori provet på vägverket varje gång så hade jag blivit godkänd. Men ska ner idag igen, mamma är barnvakt, en ängel! Nu vill jag egentligen inte lämna bort Wille för att han är lite sjuk och för att han är så himla rolig nu men måste ju ha mitt körkort !

Imon öppnar Jimmy choo på hm!!! ej bra! Men ska slänga en blick där endå.. är ju jul snart!

Nu ska wille vila och jag ska springa ut med hunden en snabbis!


ha en underbart rolig helg! för det ska jag på körskolan....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar