måndag 30 november 2009

en underbar helg

Med min lilla familj. i fredags tittade vi på film och myste i lördags var ja o Wille hemma hos mina föräldrar. Då hände något som var så tråkigt, men som tur väl är gick allt bra! Och i söndags fikade vi hemma hos Mamma o Pappa sen gick vi på julskyltning och pyntade och så hyrde vi en Julfilm! En underbar helg!
Idag har jag inhandlat två julklappar till Hence och en till wille.. Men fler bilr det! och ännu mer ska handlas! Jag tycker det är jätte roligt att handla julklappar! så mysigt att gå på stan mede julmusik i öronen och köpa saker till nära och kära!
har också pluggat teori, imorn ska wille till Mamma o pappa och jag ska ner till körskolan, och plugga som bara den.
snart kommer hence från jobbet ! får se vad vi hittar på ikväll.. ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar