torsdag 5 november 2009

Torsdag!


Min Ängel!
Vilket grått väder det är ute, så tråkigt. Man vill bara sitta inne med en kopp te och (tv) städa hahaha! Idag ska vi inte göra så mycket faktiskt fårse. Men igår bakde vi världens godatse kanelbullar, grymma;) Wille vilar just nu så då passar jag på att göra det som jag inte får;) Han har fått sina tänder där nere ! Haha så söt är han min lille Ängel, Han är verkligen bäst! Åh är så sugen på att klippa mitt hår på något speciellt sätt, inte längden utan bara klippa upp det lite framtill och så, by the way jag har fått jätte långt hår och jag älskar det förutom att jag lätt fåt tovor.... det absolut värsta som finns... Men iaf, På lördag ska nog jag o hence på spa=) Härligt !!

Och imorn blir det karlskrona för lite nödvändig shopping. ;) beställde också lite från Nelly igår, undra om det kommer imon måtro? ;) jag måste verkligen rensa min gradrob... :( nu?

höres senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar