lördag 5 september 2009

flytt!




Ja tro de eller ej, jag och min underbara familj flyttar till lilla ronneby(lägenhet) av olika anledningar. Känns faktiskt väldigt bra! det får bli hus längre fram vi är trots allt bara 21 och har tid för det om ett par år. och lilla wille ska ha det bäst! Så det blir övre brunnsvägen 20 nära och bra till centrum och allt annat. Min kära vän Anne och vI kommer nästan att bli grannar! skoj!
Ska måla om och fixa så mycket som man får. Det blir spännande!


Idag är det vädigt tråkigt väder och det känns verkligen att hösten är här, men jag gillar hösten trots att sommaren är alldels för kort. Det är mysigt med tee och tv program o soff mys med wille och älskling på kvällarna , Höst modet och allt annat. Om ett år blir det plugg längtar lite nu.. kustbevakare var det tänkt =) längtar också tills våren även om det är ett tag till då blir det frankrike till farmor och farfars hus och gå på loppisar och shoppa franska antiikiviteter(stavfel i know) med mamma pappa och min familj.

Nu ska jag göra en stor kopp tee!


Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här, hur kan det för sent att säga som det är. Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut-- Lars Winnerbäck v






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar