måndag 28 september 2009

Måndag igen


Min helg harvarit väldigt skön , men de går för fort.. I fredags så hade vi mys hemma, i lördags var det hålligång och i söndags så slappade jag rejält med wille o hence. det var mys. Blev inte så mycket gjort som man hade hoppats direkt men de gör inget ibland måste man ta det lungt också. Nu är hence på jobbet och wille ville upp tidigt idag(som alltid) så jag är uppe med tuppen. försöker fortfarande vakna till så de tar väl ett tag, Idag har jag inte planerat så mkt utöver det som jag måste göra, efter det är gjort ska jag o wille gå ner till stan och kolla lite =) Han måste ha en mössa och lite så. hörs sen. hittade en bild på mig o hence när vi var i grekland för nästan exakt ett år sen när jag var gravid o allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar