onsdag 23 september 2009

onsdag




Denna tatuering blir snart min... inte riktigt så ska den så ut men ungefäär =) vill designa lite själv...vilket höstväder det är, mysigt! Ikväll är Mormor barnvakt så de blir mat o vila ut ikväll ! åh jag äe så sugen på USA vill dit verkligen jag och hence har alltid pratat om att köra bil genom usa eller vissa ställen, längtar tills vi kan göra det och de blir när wille är lite äldre men är verkligen jätte sugen på det!! eller värme ;) itaalien maybe ? längesen nu. mitt land love it.


Sitter på nätet och letar efter en snygg blazer men de jag vill ha är slutsålda folk är så hagalna nu förtiden så de verka kört.. eller någon som har något tips?


Wille sitter nu och han är bara lite mer än fem månader, tycker det är de bästa han, till och med i vagnen.. haha.. känns som om jag nyss fick honom.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar