fredag 25 september 2009

freedag hur är er helg planerad?


Redan helg igen! älskar helger, de bästa jag vet! känns som om man är mycket gladare och piggare på något sätt :) borde leva som om varje dag vore LÖRDAG! Har inte riktigt planerat denna helgen men tar det lite som det kommer, mys ikväll eller party? Imon blir de sista grillning hos min bror på gö. Söndag ikea?Bio? finns inte så mkt där har inte riktigt den stilen men lite påslakan dusch draperi och tallrikar glas och annat och kanske en sovrumslampa, Ja vi får se.

Fick min stora betsällning från hm, me like! Men nu har det kommit iin mer som man vill ha.. bäst att hålla i sina pengar denna månaden. aaah men de har kommit in ett par as snygga skor som jag vill haaaa! Men 12 cm klack vet inte om jag palla gå i det.. värt att tänka på . Kalla mig ha galen.

Wille och jag har varit ute en runda precis i höst vädret. han är förvånadsvärt ganska pigg o gla efter sina sprutor och de är skönt.

Vi fick ett erbjudande här om dagen och det är att flytta ner till nedrevåningen och jag tar nog det eftersom det finns balkong där och den är lite större, men det är inte förens november.. men det är värt att vänta på!

Mina körlektioner gick som en dans igår , snart såååå;);)

nej nu ska jag städa eller iaf försöka om wille tillåter!


Ha en riktigt bra helg folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar