onsdag 9 september 2009

Henric

Henric: Du har funnits i mitt liv i 2 år 4 månader och det har hitills varit de bästa åren och månaderna i mitt liv. Det finns ingen som du och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär och varje sekund du inte är med mig så saknar jag dig. Jag har aldrig skrattat gråtit eller haft så bra stunder med någon annan än med dig, du är min älskling min bästa vän och min själsfrände. Vi har haft våra svåra stunder men vi har alltid hittat tillbaka till varandra vad det än är. Jag har redan otroliga minnen med dig och jag vet att vi kommer få tusentals fler, jag har aldrig känt mig stark men det förändrades när du kom in i mitt liv, du gör mig lycklig och njag känner mig otroligt glad att vi träffades. Den första sommaren med dig ger mig fortfarande fullt med fjärillar i magen och det var den bästa sommaren jag varit med om. Nu har vi fått en liten son tillsammans och vi blev en familj och jag kan inte ljuga om att det blev en väldigt stor omställning för oss båda och jga har varit rädd många gånger att vi inte ska klara av det, men det har vi gjort och det gör att jag bara älskar dig mer. Jag vet inte vad framtiden har för oss, men jag vet att jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. och jag lovar det finns ingen annan för mig min ängel, mitt liv. Din carro

1 kommentar:

  1. Fina ord!Han är också den bästa svärsonen man kan önska sig!Kram Mamma

    SvaraRadera